Lilypie 2nd Birthday Ticker

Saturday, November 22, 2008

You've Got Job

la la la....
I've got new job....

Jumaat
10:06am
Caller 1 : call from 03-2694****. Saya Anor dari K***, Cik ditawarkan jawatan ****. Lapor diri 1/12/2008. Boleh datang ambil surat ya.
Aku : Ha???? alhamdulillah!!! saya ingat tak dapat.. dah 5bulan..

Aku : masih lagi terpinga... macam2 dalam fikiran, jauh, rugi tak ambil menolak tuah! Nidal???? aduhai!!!! Hidup2.. dalam keadaan mak & ayah nak pergi haji lagi beberapa hari ni.. Aku pula dapat tawaran kerja di KL.. tempat yang memang aku idam2 kan selama ni. Tercapai juga hasrat "nak keje IT" Alhamdulillah. Semua yg lain ok.. semua aku sanggup.. bangun seawal 4.30pagi pun takpe, balik lambat semua ok.. Tapi.. Nidal.. kesian Nidal.. semlm aku lambat jemput Nidal 5min je dia dah menangis. Nidal kene sabar ye.. Ada rezeki nanti kita plan lain. Ibu & Ayah try sangat2 give our best to you sayang!!!!

Business Hijab??? belum tau.. mungkin kene suspend.. sampai kene satu tarikh yang belum ditetapkan.

Wish me Luck!!!

2 comments:

Anonymous said...

Tahniah!!!
selamat bertugas di tpt baru!
lepas ni, terus kekal & gemilang di tpt baru.
dekatlah kalau nak p ambil stok tudung :)

ajakrebyz said...

gud luck with new job...