Lilypie 2nd Birthday Ticker

Saturday, June 14, 2008

Hari Kolestrol lagik..

Malam tadi.. berkesempatan untuk meninggikan paras kolestrol dalam badan dengan pekene seafood lagi! kali ni.. lokasi yang aku pilih demi kepentingan diri sendiri (selfish nye..ngeh..ngeh..) ialah :-
Venue : Restoran Cendayu
Alamat : bawah jambatan menghala ke west port, 1km dari sigboard masuk ke star cruise
Juadah : Ketam masak pedas, Ikan siakap 3rasa
, Udang masak pedas, Udang goreng tepong, Sotong goreng tepong, Tom yam campo, Kailan ikan masin
Beverage : Sejug fresh orange & sejug tembikai (aku yg ngabiskan!)
Attandance : Mr Chiu (sr. manager), Ida (a.k.a trainer dr jb), Aaron (most eligable bachelor a.k.a anak director
yg sanggop bekerje sebagai kuli ketika cuti sem) & Ah Seng (baru buat bypass jantong disebabkan terlalu byk isap rokok)..
Bintang : 3/5

Ikutkan hati aku malas nk join dinner kt luar sejak ada baby ni.. tapi atas nasihat suami aku.. "pergilah.. bos ajak.. lagipun awak baru kerja je kan.." dan atas tuntutan hati utk mkn seafood aku turutkan hati jua.. sempat aku meminjam myvi kak lin.. tq kak lin :p

No comments: