Lilypie 2nd Birthday Ticker

Thursday, May 29, 2008

My last day working here..

Tomorrow will be my last day working here..Maluri Equipment, Section 33, Shah Alam...sedar tak sedar dah dua tahun da aku keje sini..dari tunang, kawen skang da ada baby..Nak kata best keje sini takla jugak.. tapi sebab kat sini la periuk nasi aku selama 2 tahun.. starting from 28 April 2006 so.. terima kasih la ye tak terhingga kepada Abg Man manager aku yg amat baik hati walaupun garang.. kepada bosses yg amat2 la prihatin terhadap staff nye.. :p
Semoga aku leh keje dengan aman kat tempat baru..

1 comment:

abang lang said...

Nape la ngko kena pindah keje? aku akan merindui masakanmu dan juga anak2 ngko - nidal yang comel. silap. anak ngko sorang je. Nidal. wifey aku selamat melahirkan bayi lelaki pada 8-4-08 kat spital besau kl. bayi lelaki seberat 3.69kg. jempotla datang umah kat kg baru kalau free.. nanti ngko keje mane? kira rezeki nidal la yek.. gaji pun baru ek? leh la belanja aku sekeluarga makan kat muara ek.... huhuhuhu